Followers

Tuesday, October 26, 2010

Senyumlah Wahai Cik Mek Molek!

Ohoooiiiii !!!
Kalau Mate da Bertentang Mate !!!
Hati Di dalam Bagai Nak Giler !!!

Okay2! Stop nyanyi disitu
Huhuhuhu..beberapa hari xupdate blog

So..kalau awal2 entry saya da bernyanyi nyanyian
Maksudnye saya suke ati la tu kan
Korang nak tau somting tak..
Psstt...meh sini...
Kih3..Saya sudah lulus lesen memandu...
Tepuk Tangan !!! http://www.emocutez.com huhuhuhu..

Yes2 !! Sukenye sampai rase nk nanges!
Terima kasih sangat2 kat Encik JPJ!!
http://www.emocutez.com
Kepada semua pemandu di luar sana!
Nantikan kemunculan saya!
Memandu la dengan berhemah
Ingat Org tersayang... http://www.emocutez.com

hehehehe..dats all for now
Salam sayang untuk semua..Muah3
http://www.emocutez.com Papai !!

9 comments:

MR.ROMEO said...

sememangnya ak nantikan entry ko n especially about your keputusan jpj..

syukurlah ko dh lulus.. tahniah k..

so nk beli keta pe je? hehehe

p/s: klu ko nk lebih mahir bwk keta ko bleh pegi ke dataran merdeka mlm2 minggu ea.. kt sane die org bg kelas dn tunjuk ajar dengan percuma taw.. pas 2 dpt tawaran berlakon dlm kl drift 3... hahahahahahaha

~tYa~ said...

haahahahahha
sengal je..klu kat dataran merdeka tu cri nahas..

saydaaOmar said...

haha..taniah2..
jom la kte lumbe scre halal..

miss kotak-kotak said...

wahhh tia..
cayala..
camat mmandu dgn bhemah yea..
:P

~tYa~ said...

sayda : er er..sy masih baru..nnti kalah..kih3
mai : huhuhuhuhu...malunyeee

iQapiQa said...

bleh ko drive ke kelantan n singgah di trgnu...
aku TUNGGU weh

~tYa~ said...

hahhahahha
ka..aku xbani lg kot
nnti da cekap
aku sampai!
tungguuuuuuuuu...

피르다우스 said...

Beli kereta sendiri deyh...
viva itu akan ku bawa sampai ke pulapol...nguahaha (gelak dengki)

~tYa~ said...

xbaek tau ko ngah..
kat dlm pulapol tu mne leh bwk kete
kawad je..huhuhuhuhu
bg eh eh eh
manje2 sket..kah4