Followers

Thursday, October 21, 2010

S>A>Y>A>N>G

Gurl : Awak awak..
Boy : Iye..
Gurl : Awak nak tau x brape byk saye syg awk..??
Boy : Nak..Hehe..Berapa banyak? (sambil tersenyum)
Gurl : Awak pernah x tengok bintang kat langit?
Boy : Haa..kenape??
Gurl : Gune jari pun xckup kan..kire2..eh kat situ ade lg..kire2..tgk2 kat sblh sane ade lg..Banyak kan bintang ni..hehehe
Boy : Ye..banyak..
Gurl : Tapi awak..kalau nak dibandingkan bintang kat langit tu dengan sayang saya kat awak..1% je tau dari sayang saye tu..eh2 jap..0.01% kot..eh2 tak jugak..alaaaa...xleh kire laa..byk sgt..
Boy : Eleh..yela tu..hehehe..then..awk nk tau x byk mane sy sayang awk?
Gurl : Nak nak nak! Berapa banyak???cpt2..
Boy : Hehehe..cube awk kire..berapa banyak molukel oksigen yang da saya sedut dari mule2 saya lahir sampai sekarang..
Gurl :<---- Muke wat kiraan..hohoho
Boy : Hehehehe..banyak tu la sayang saya kat awak..

P/s : To Encik Awak..saya membuat sedikit editan pada pbualan tsebut supaya ia lebih menarik dibace..
P/s : To readers..ni bukan topik pbualan saya ngan Encik Awak tau..lalalalala

7 comments:

피르다우스 said...

iyuhhh...
geli seyh.....

~tYa~ said...

aaaaaaaaaaaaaaaaarghhh!!!
den xpedulik
apo orang nk kate
kah3

iQapiQa said...

romantis nya awk n encik awk!!!!

si biskut said...

tue conversations praktik romantik ngan bf awk ker tya..huh,dasyat gak.yg real ker tue?

~tYa~ said...

iqa : wee..malunye sy

biskut : ttbe je nk romantik2..hahahhaha..sblm ni xpun..

MR.ROMEO said...

sayang... sayang.. sayang...
sayang sayang sayang tak..
sayang saangaat sayang pada sayang..hahahahaha

ko dh gile romantik la skrg... jap lg bleh la nyanyi kuch2 hota hai..
hahahahahahahaa

~tYa~ said...

hahahhahaha
sara..itu bkn romantik
sweet..wakakkakaka
ttbe aku meroyan tu