Followers

Monday, November 1, 2010

Misteri Nusantara

Ehem2..
Kepada Encik Awak..
Awak Tau x yang awak sangat comel..http://www.emocutez.com
Huhuhuhuhu...

Ok2..Seperti biase..sebelum mmulakan sesuatu entry..
Saya akan melalut xtentu pasal..yg memang kadang2 tu..
Tak masuk langsung dengan tajuk dan perihal entry tu..kih3

Lets stat da story..
Semalam..12.o5 a.m..semasa Encik awak dan saya on da way pulang ke rumah setelah bersuka ria dengan menghabiskan duet bermain tekken (saya dan die tekken addict..kih3)
Ttbe ade satu bunyi hentakan di cermin dpn di bhg sy..
Mase tu mmg mate sy memandang ke hadapan..sbbnye merajuk ngan en awak ( knp merajuk tu dirahsiakan..sbb sy mmg mgade) Saya diam je..wpn bunyi tu mmg agak kuat..

En awak yg dengan selamba nye bertanye
"awak..wak.."
"ape.."
"dengar x..nampak x"
"dengar ape..nampak ape"
Arghhhh...mse tu tengkuk den da raso semacam da..http://www.emocutez.com
"bunyi tu td..kat tepi ni" sambil tunjuk ke arah cermin di bhg saya..
"xde nampak pape pn" sy wat2 cool jela
"saya nampak benda putih td..erm..burung kot"
Aku tunduk je diam..dlm hati ni..duk bace Ayat Kursi da..
Ish awk! Janganlah tegur!
Nasib bek la die anta aku nek sampai atas..
kalau x..mahu mggil dlm lif tu...
sampai je uma..suruh die tuggu depan pintu..
sebabnye..saya nk g basuh kaki dl..hahhahaha
punyela takut...
Huhuhuhuhu...
Nasib baik En awk selamat sampai ke rumah tanpa sebarang gangguan..http://www.emocutez.com
Hohohohohoho

Korang..Kalau balik uma mlm2..jgn lpe basuh kaki dl slps basuh uma..huhuhu
tataaaaaaaaaaaaa....

4 comments:

iQapiQa said...

abe din hebat!

si biskut said...

saje jer dia nak abihkan rajuk awak tue n balik umah cepat.hehe

~tYa~ said...

hahahahhaha
eqa : kenape plop din hebat ni??

biskut : er er..yeke..tp mmg thentak tu bunyi2 btol2 kat cermin dpn tia

ayyu said...

saye pon takut hantu..(teroakse komen sbb kene pakse (T_T))