Followers

Wednesday, October 13, 2010

Tips untuk lari dari bekas pakwe/makwe yang physo

http://www.emocutez.comPening Kepale??
Sakit Jiwa??
Tekanan Perasaan???

Oh..Saya mengalami perkara yang same..
Huhuhu..tapi saya sekarang bahagia dengan Encik Wan Muhd Mu'izzuddin

So berbalik pada tips untuk lari dari bekas pakwe yang physco tu..huhuhu

Tips-tips

1. Tukar nombor telefon anda.. (saya sekarang xtukar lagi..atas alasan2 ttentu..ok2..in process)
2. Pindah-pindah ler uma (ini untuk sspe yg xbf/xgf tau uma korang..klu duk ngan pemeli..xdpt ler nk nolong)
3. Jangan reply msg atau agkt call (ini untuk spe yg xmo tukar no fon..klu dpt bthn..sy ni da mcm nk gle kot)
4. Block sume laman sosial cthnye fb,ms,fs (laman2 sosial anda akan diburu..muahahha)
5. Minx tlg kawan (inform kwn korang..spy tidak mberitahu ape2 maklumat kpd si physco tu)

Tip Selanjutnya akan dibgtau nnti
Running out of time
Papai

5 comments:

ghost said...

bila bertembung ngan xgf/xbf cuba lari2 anak,atau pecut 100mtr.gerenti xgf/xbf xkan kejar...hehe

MR.ROMEO said...

dr segala apa yg sy bace psl entry di blog dn kt fb setakat ini.. ko mmg bahagia dh heppy dgn en awk 2.. semoga kekal bahagia wat selama2nya ea..

~tYa~ said...

saya da buat!!!
hahahaha

idayu mohd said...

lawak ko lari ari 2 tiah..hahahaha..

~tYa~ said...

seyes dowh dayu
mule2 aku pkir tindakan aku melarikan diri ari tu amat bodo
tp ble pkir blk..bior ler..aku xnk tgk muke die