Followers

Tuesday, November 16, 2010

I'm Gonna Miss Him Like Crazy ! !

16 November 2010 - 25 Disember 2010

Awak !!!
Satu hari pn saya da rindu awak tau!!
Macam mane niiiiii....
Huk3

Ok2..
Terlebey emo..terlupa ini untuk tatapan umum..
Huhuhuhuhu...

Oit korang..
tipu la xpenah rindu ehem-ehem korang macam ni an an an...

Ade sorang akak kat office saya ni
Die cakap
Rindu kat bf/gf len
Rindu kat tunang len
Rindu kat suami/isteri lagi lah laen
Saya pun mengada2 lah tanye..
Ape yang len nye? http://www.emocutez.com
Die jawab
"Alah ko ni..wat2 xtau kan"
Muahahhahaha...
Tidak2..saya memang tak tahu
Mungkin saya perlu bertunang dan seterusnya berkahwin
barulah saya tahu ape bezanye nanti..
hik3

Ok2..satu pesanan..kalau rindu kat pasangan tu..jangan marah2 tau...
(saya salu camtu..wawawa)

p/s : saya cube yer xmrh2..huhuhu..http://www.emocutez.com

6 comments:

s.a.r.a.h. :p said...

kawen cepat2 tia :)
6t ley gtaw mai plak..
wakakak :p

~tYa~ said...

mai
huhuhuhu
kawen lmbt lagi la yg

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

ala, cepatkan aje! t story teh masok blog! hahah! "my first batch frend 1989 get married!" hahaha!

~tYa~ said...

hahahahhahhaha
epi kawen dl laa
hehheehehhe

iQapiQa said...

kawen cepat2..aku pon nk tahu jwapannye,ahhaha

~tYa~ said...

iqa : tidak..saya tidak bersedia..susu anak mahal wooo! wakakaka...