Followers

Monday, December 15, 2008

LeAve Me ALoNe!!!!!!

Sh**!!!!!sktnye ati...kadang-kadang otak ni mcm tak bergerak selaras ngan perbuatan..watpe aku mesti tggu die lg..nk watpe!!!!!aku ni mmg bod**...tp serius smlm aku rse cm nk terjun je dr balkoni uma tu..adeh..kepale otak aku ni da jem kot..da mcm org gile..ni ke cinta monyet?????ni ke nmenye cinta monyet????skt..skt sgt2..smlm gaduh sakan ngan die..then kitorang da decide..that will be d end of our relationship..no more!enough is enough..die wat aku cm org bod**!!!!atau aku yg sememangnye bod**!!!erm ntah la..mybe sbb aku ni "budak" lg kan..erm tak matang dalam menilai segalanye..serious..there will be no more love!!!!serik..serik yg amat..erm aku da takmo tggu cinta..takmo cri cinta..let it come to me..SELAMAT TINGGAL CINTAKU!!!

7 comments:

LNSarah said...

Tya bertenang dulu k...berdoa banyak2 selepas sembahyang supaya diberikan kekuatan hati dan ketenangan fikiran. Sarah doakan Tya selamat sepanjang masa. hargai diri Tya k.

~tYa~ said...

adeh...tq sarah...cyg sarah

ali@jefly said...

kesian kat monyet..orang yg becinte tapi monyet yg disalahkan..

ambil masa bertenang..ingat mak ayah berdoa pada Tuhan ..tawakal...

insyaallah...

~tYa~ said...

hahahaha...lepok dak jefli ni kang..kih3...anyway..thanks for da advice

STEREO_ALAM said...

EHEM...ERM..NK MENYUMBANGKAN LAGU CKIT NIH..JUST 4 TYA... EHEM...
"bila hati dah sayang..semua menjadi indah..marah bagaikan gurauan,bencimu takku dendami,apalagi senyumanmu..ku terbayang kala rindu..tidak perlu kujelaskan apa yg aku inginkan..berkasih biarlah 1 bencinta setia dihati....hanya itiu yg kuharap moga hati kan bersatu.."

~tYa~ said...

wah adam...
lagu ape tu...tya tak tau r
tajuk ape

STEREO_ALAM said...

scorr=bila hati dah sayang