Followers

Thursday, December 18, 2008

JATUH CINTA LAGI ??

hati : ko da jatuh cinta tu..
aku : tak..tipu...aku tak mungkin jatuh cinta..kau sendiri ckp kau msih luka kan ati
hati : ya..kenapa..salah ke klu klu jatuh cinta lg???
aku : salah.sebab tu sume bukan cinta..tu cuma perasaan suka..tak same ati..
hati : aku tahu bezakan suka dan cinta..aku hati..kau takleh nk menipu ngan ati..
aku : aku tuan kau hati..aku lebey tau kau dari kau sendiri..
hati : adakah satu dosa klu jatuh cinta lagi???
aku : tak..ia bukan dosa..tp..
hati : tapi ape????
aku : aku tak bersedia lg..kau tak leh tipu hati..kau still cintakan die
hati : ye memang..memang aku cintakan die lagi..tapi tu cinta lame..kena buang..cinta die bukan tok kite
aku : macam mana kau boleh kate kite da jatuh cinta???
hati : kau masih nak nafikan??aku hatila..aku pemilik perasaan..
aku : erm tapi boleh ke aku terima dia..aku takut kau menipu hati..kau nak aku lupakan die je kan..??
hati : hati pernah ke menipu????kau yang menipu diri kau sendiri..
aku : aku yg menipu???
hati : ye! kau yg menipu..kau menidakkan kebenaran yg kau da jatuh cinta lagi..
aku : aku da jatuh cinta lagi???
hati : ......

12 comments:

pemikir lapuk said...

:) cinta tu indah...jgn srik bcinta hehehehehe

ab said...

:)

~tYa~ said...

hehehehe..adoiyai..tu just tuliss mse borink2 la..lalalalala

STEREO_ALAM said...

erm.xsalah jatuh cinta lagi....

~tYa~ said...

hehehe...npe..adam da jatuh cinta lagi ke..kuikuikui

ab geldofg said...

hehehehee btuah si dijatuhkan cinta dgn ko hehehehe

~tYa~ said...

mksudnye ab???tya tak pham r

KARKADEWA said...

cinta itu indah...
pedulik hape kate hati...
hati pon kdg2 menipu jgk...

kotak-katik said...

jatuh cinta lagi.

lagi lagi ku jatuh cinta.

ewah!

STEREO_ALAM said...

adeh....2 la...nk gak jatuh cinta lg skali kalau mudah...malas la pk pasal cinta... ade jodoh ad la...kdg2 cinta 2 boring la... same je... arghhhhhhhhhhh!!!!

~tYa~ said...

alaaa adam..bak kate pemikir lapuk..jgn serik bercinte..huhuhu

STEREO_ALAM said...

ade ape ngan cinta??
cint 2 indah kalau sling memahami...cinta 2 xbawa pape makne pun... lain la kalau da jdoh.....tya t'pk x nape tetibe je ade perassan "suka"? ke "cinta"?
beza suka & cinta 2..

p/s: terjiwang lak....hehe tya,cinta 2 indah klau ade chemistry.. :)peace no war..