Followers

Tuesday, December 2, 2008

Cinta MenGuatkaN @ MeleMahKan???


erm...pagi-pagi da rase nak nangis...erm ttibe teringat die..erm emosi tak stabil kot..da nak dekat 3 bulan..tapi still lagi tak leh lupakan die...kadang-kadang ada gak yang tanye..ape spesel nye die tu smpai takleh lupakan..erm aku diam..tak tau nk jawab...ati aku ni je kot yang leh jawab..erm bila die cite die da putus ngan makwe die..aku tak tau nk gmbar kan perasaan aku ni..langsung tak rase hepi..sbb die sedey..sedey sgt2..perlu ke aku suke atas kesedihan orang yg aku sayang..erm..ade orang tnya..sggup ke tanggung sume tu...aku jwb"sanggup...asalkan aku leh tengok die happy dan sentiasa bahagia"erm aku pikir tak salah if kite berkorban tok orang yg kite syg..kan..kan..walau ati aku ni perit tok tanggung..aku sanggup...mak aku ckp "Tuhan takkn duga hambanya..klu hambanya tak mampu nk tanggung"...aku pegang kata2 mak aku..Tuhan tu Maha Adil..suatu ari..pasti ade sinar kebahagian tok aku..Insyaallah!

2 comments:

pemikir lapuk said...

cnta itu kuasa..bagi yg kuat...cnta itu khacuran bagi yg lemah

~tYa~ said...

erm yeke????kehancuran bg yg lemah????adeh..kena kuat ni..nnti dapat kuasa..kih3...cam cicak man tak..cak cak cak..kahkahkah