Followers

Tuesday, December 28, 2010

25 Disember 2010

Wah
Streching kiri kanan dulu
Lama jugak tak mengupdate blog ni
Huhuhuhu..
25 Disember 2010
Tarikh saya menjadi tunangan orang
huhuhuhu..(tersipu2 malu..gedikzz ohkay)
Alhamdulillah..semua berjalan lancar..
Risau jugak ade hal2 yang tidak diinginkan berlaku
Contoh nye... tettttttttttttt...
tidaklah boleh saya memberitahu..hehehhehe
25 hb tu baru lah leh jumpe En awak saya..
Windu2
Die datang dgn baju melayu nye..dengan songkoknye
Bak kate mak saya " kalau pakai sampin tu..da boleh nikahkan teros"
kih3..Awak..awak..
Anyway..doakan kebahagian kami dan doakan kami kekal hingga ke akhir hayat

p/s : Love you Wan Muhd Mu'izzuddin


Sedikit Gamba Pertunangan(2 je pun..kih3)

:
:
:
:
:
V

7 comments:

Riha NCL said...

warna baju you mengingatkan saya pada warna baju erra fazira di anugerah skrin. comel betol padanan pink n tiffany.

congrats ye.

~tYa~ said...

hehehehe..
tq riha..

iQapiQa said...

tahniah both my fren...doakan aku lak ye

eesyaheera said...

tunang dah kawan ee sorang ni. doakan kawan2 mengikut jejak langkah tya okey. haha

~tYa~ said...

iqa : tia doakan cpt2 tok iqa lak yerk

ee : hahahhaha..mcm da dekat je

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

amin... hoohoh..! kawen ajak weyh! hahhaha!

~tYa~ said...

Epi!!
Kawen teh kompem ajak okay