Followers

Friday, October 11, 2013

Wan Hannah Sofiyyah

Assalamualaikum..
Introducing our newest family member..
Tadaa..
Wan Hannah Sofiyyah Bt Wan Muhd Mu'izzuddin
Oh wait..tu gambar Hannah hari pertama mase tengok mama & abah dia..Now our Little Hannah da pun 76 hari..
Hari ni da start kerja..Yes! Hari jumaat..tapi masuk jugak kje sebab nk kne kemas barang2..21 Oktober ni Office da nak berpindah ke Putrajaya..kang tak kemas kang..sapo nak tlg kemaskn..hehe..
Disebabkan hari ni takde org jage Hannah..mama tpakse bawak Hannah ke office..Awal Hannah bgun hari ni..mcm tau2 je nk pi office mama kan..Pastu sampai office mke pasrah je..ngantuk..
Cian Hannah ye..
Minggu depan da start kje..tak tau la macam mane emosi..rindu Hannah kat tmpat kje nanti..
Tak sabar nak tggu Hannah besor..nak ajak berborak sama..skang pun da mcm2 duk bebel..walaupun duk cakap aaa ooo uuu je pn..hehehe..
Semoga anak mama & abah membesar mjadi anak yang solehah.
Amin.






1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini