Followers

Monday, June 20, 2011

SAYA TAK PERLU SETH TAN

Saya selalu senyum bile saya ingt balik kejadian kat parking kete Alamanda ari tu

Time tu sengaje tak nak turun dari kete lagi

Konon-konon nak suruh awak bukak kan pintu kete

Bile tengok awk pergi kat pintu sebelah saya..

Saya pun da yes! la dalam hati kan..

Tibe-tibe awak tekan kunci kete..kunci saya dalam tu..pastu gelak2

Hahahahaha..saya ape lagi..tergelak la..

Awak jahat tau..tapi takpe..saya suke awak macam tu..


Ingat lagi mase awak bagi saya selendang?

Mase ambek saya..

Awak letak selendang tu dlm beg kain kecik..comel je..pastu letak kat kerusi sebelah saya duduk tu..

Masa masuk..saya duduk jela..alehkan benda tu..saya tanye ape tu

Awak angkat bahu..senyum2 (saya xbrape nak ingt reaksi awk mase ni)

sy bukak dlm tu ade selendang...wah..senyum ke telinge saya mase tu tau..


Mase saya tanye awak..saya nak bagi awak ape mase nikah nanti

Sebab saya da bagi awak cincin mase tunang hari tu..

Dengan selamba awak jawab..bagi Ray Ban je

Saya tergelak lagi..mane de penah org buat bg spek mate..

Awak jawab "xpe..kite buat" hehehe


Hari tu saya tengok cite Nora Elena

Saya cite kat awak pasal Seth Tan

Balik tu awak pergi amek sume episode Nora Elena dari kawan awak

Tengok sampai abes..

Pastu awak ckp

"Saya rase macam saya tak layak je bile tengok Seth Tan tu"

Saya bgtau awak balik

"Awak lagi sweet dari Seth Tan..awak jangan risau =)"


Saya tak perlu Seth Tan..Saya da ade awak..Awak yg Suuuuuwiiiitttt... =p

9 comments:

syafa said...

ecece.. :)

syafa said...

ecece.. :)

Fatieya Rose said...

sweet nyee u all.. i wish i had not even seth tan, amir pun jadiklaa hehee

~tYa~ said...

kepa : ecece balik..kih3

tia : hahahaha..amir pun suwwwiiitt kan...

Syafiqah Nafis said...

ye3..abe din awk suwit muwit..bila korg nk kawen??eh..jgn kawen dudlu bg aku tmpg umah ko utk praktikal dulu..wahahahaha,,kidding

~tYa~ said...

hahahahaha..praktikal kat mne??ble???
kawen ujung taun ni la yg

metal said...

hahaha,
tapi butuh duit lah...

numpang promosi.
follow me ya..
jangan lupa visit my blog too

ghost said...

dah namanya cinta di hati tengah kombang mokar,mana nak pandang orang lain ye tak...hihi

~tYa~ said...

dasar : errr...blurr...blurr

ghost writer : biskut!! huhuhuhu..cinte berbunge org kate..hehehhehe