Followers

Wednesday, January 12, 2011

Kenapa Awak Cintakan Saya???

Kebanyakkan pasangan kekasih..mesti akan bertanyakan soalan "entry" ni kat pasangan masing-masing kan! haaa..jangan nak tipu..jangan nak tipu..wresling kang tau r..hehehehehe..
And i did da same thing..hahhahahaha
Setiap kali saya tanye soalan tu..Encik Awak akan diam sekejap..sebelum menjawab (mungkin die sendiri tak tau jwpn die)hehehehehehe..
Hehehehe..and persoalannya sekarang..perlu ke jawapan ???
Saya ade terbaca satu ayat - "Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya."(sweet kan..hehehhehe)
Mase mule-mule Encik Awak berfikir lame tok bagi jawapan tok soalan saya tu..saya mulalah tarik muncung panjang..dlm ati da ckp cmni da " susah sgt ke nk nk jwb knp..ckp la sbb sy comey ke ape ke" haahahhahahhaha..mcm mungukss kan..kih kih kih..
KENAPA AWAK CINTAKAN SAYA???

A : Sebab awak comel, cantik, manja
(agak-agaknye..klu saya jtuh tngge..idung saya patah, atau excident..muke saya bparut..atau saya tension dan tak manje2 lagi ngan awak..AWAK CINTAKAN SAYA LAGI TAK???)

B : Sebab awak baik,sopan santun, hormat orang tua
(hahahaha..erm erm..andai kate suatu hari saya brubah, jadi seorang yang agresif, pemarah..erm..AWAK CINTAKAN SAYA LAGI TAK???)

Ade pape contoh jawapan lain yang boleh saya wat koleksi..heehehehe...emailkan yer..kih3..kiding2..If ade pendapat yang nk berkongsi..jom komen2 yer...

p/s : Encik Awak..da dapat ke jwpn kenapa awak cintakan saya???hahahhahahhaha

10 comments:

s.a.r.a.h. :p said...

hi3 tya mybe btol kot xda jawapan utk soklan tue..sebab dlm hati din cume da awk je tya :) i'm hepi for u syg :)

~tYa~ said...

haahahhahahha
ayat mai
wat tia malu je
kui kui kui (blushing)

iQapiQa said...

for me:no reason to love someone if dia da trima u seadanya..kdg2 llki ni secretive skit..adala yg special dia tgk kt kita tp dia pendam.my BF bila i tnya dia,n he answer..NO REASON!

~tYa~ said...

eqa : no reason???there must be somting special about u yg die simpan kan..hehehehe..kalau din..die diam then senyum..hahahaha

MR.ROMEO said...

sbb senyumannya yg sengetttt...

~tYa~ said...

wah2 encik romeo..aku tumbok ko kang..haahahha

MR.ROMEO said...

hahaha... sory..

sj je..

woot-woot said...

U WON THE 3RD PLACE DALAM STYLE YOUR HIJAB CONTEST !!!! ^^

CONGRATES !

http://www.iniwootwoot.com/2011/01/style-your-hijab-contest-result_20.html

kina said...

alhamdulillah alin nan laki alin shan
kami da masuk 6 bulan married...
bulan ke dua alin patah kaki..
kesemua jahitan 39 ..
bparut smpai sekarang
malam malam bie alin yang urut kaki alin sebab alin pecah buku lali..
bertuah alin berlakikan dia..
kalau tak tak taulah apa jadi mungkin terkapai kapai kowt

~tYa~ said...

alin @ kina : wah! congratz anyway..hope kamoo sentiasa bahagia dan sentiasa diberikan kesihatan yang baek hendaknyee..