Followers

Friday, April 16, 2010

Wat Hal Ko Sendiri La weh!!!

Eh..Ko ingat ko tu baik sangat ke?? Dalam ramai-ramai..ko jela sorang yang buat aku menyirap..nak nasihat tu agak-agak r..Ustazah-ustazah ngan ustaz pun tak macam ko tau! Fine..kalau betol la ko nampak aku terok..tak salah nk tegur nak nasihat..tapi bahase tu baik sket bai! Dont judge a book by its cover la..Seyes aku sangat marah..tak tau nape..kalau aku tak pakai tudung..means aku ni JAHAT la..SO SIAL la eh..ish..kang aku ckp kang..takut ade yg trase..sekali lagi ko ckp somting yg myakitkan ati aku..memang ko kena sembur r..Sampai masa aku berubah..pelan2 la weh.. Anyway..terima kasih sebab da nasihat aku..
*****THE END*****

3 comments:

SterEo_yuZz said...

salAM..tya ingt g x org??

~applelicious~ said...

ko niyh ya..
datang peot ea?
ko wat bodoh sudah..
dh ler..
tp PEMBETULAN ..
XSEMUA ORANG YANG PAKAI TUDUNG 2 BEK OK?
ad gak yg jahat kn??
so, jgn nak menilai orang len..
menilai diri sendiri 2 btol kew tidak ...

Farra Aynn said...

baek sgt ke orang tu nk sound2 org . . gile punye orang . .