Followers

Thursday, June 11, 2009

kecewa or kecik ati????ermmm...


erm...30hb ari tu my sister wedding..penat..penat sgt...abes exam 28hb...29hb ade temuduge ngan SPA...tak sempat pn nk tgk mjlis khatam quran akak aku...pas abes intebiu tu..my second sis...amek aku dr PD tros blk uma..smpai uma..mkn..tros kena tolong...NO EXCUSES! wpn da 3 mlm aku tdo lwt tok study..aku wat gak r...erm nak dijdkan cite..esok tu my sis wedding..erm penat sebab aku yg kena jd penanggah..ramai yg dtg..mmbe adik aku,mmbe abg aku,mmbe kak dia aku, tp mmbe aku...aufa sorang je yg dtg...nk ckp aku kecewa..kecik ati???erm ntahla..ari tu dorang ckp nk dtg..las2..sume tak dtg..jus aufa je dtg..thanks aufa..at least aku takdela kecewa sgt..ntahla..tapi walaupun ape alsn korang..aku time..korang mesti ade bes reason tok tak dtg kn...i still luv u guys...

2 comments:

mr.romeo said...

rilek ar bro..

lu bknnya x knl gua..

gua dh stat keje ari 2 la..

7pg-7mlm taw.. pnt sgt

gua balik je.. terus cri katil kesayangan gua pas 2 landing je..

jgn riso, gua sentiase doakn kebahagian akak lu ok...

~tYa~ said...

sara...aku memang tau sangat pangai ko tu..so aku tak eran sgtla..