Followers

Thursday, October 23, 2008

ciNta..mErubAH sEgaLaNyE!!!


kata orang cinta tu boleh ubah segalenya...betul ke???
erm..aku puas berfikir...then aku tengok sekeliling aku...
betul!!cinta memang boleh ubah segalanya..
meh aku nk cite sket pengalaman dlm hidup aku..

1.bende ni aku nampak sendiri kat bespren aku..die ni memang ego..xkn mengalah..tu leh nmpk dr cre die ngan ex bf die sblm ni...tp ble die ngan boy die skang...die brubah sgt..pakwe die kate jgn wat ni...jgn wat tu...sume die ikut..ni kot cinta sebenar...tp perluke kite korbankan persahabatan demi cinta???

2.kali ni aku nmpak bnde tu kat adek aku..die boy..erm bru bjinak jinak dlm cinta...mcm yg kite tau...ego laki ni tinggi kan...adek aku ni poyo-poyo la..cam gile2..tp bile die da kapel..pangai tol2 da berubah..matang sket..erm jd sorang yg defending...caring..erm cinta..cinta..mmg indah kn??

3.then yg ketiga jd kat aku sendiri...erm..ssh sgt nk crite..cinta ni mmg rumit..ssh nak tafsirkan..bile cinta tu kite dpt..then kite ltak leklok kat lam ati...kunci..kite msti takkn lepaskn die kn..kite akan jge..wat je ape yg cinta tu nk..sbb cinta ni wat kite buta...buta segalanya..tp kite tak perlu salahkan cinta..sbb manusia yg silap menafsir cinta..cinta tu suci..andai satu hari aku jmpe cinta yg tcipta tok aku...aku akan pegang ia kemas2 di hatiku..aku janji..cinta tu..cinta yg terakhir ku...

erm...byk lg yg aku nmpak dr sekeliling aku..tp mls nk cite now..nnti aku smbung k...hehehe...

1 comment:

STEREO_ALAM said...

la..ade lak sambung2??huhu